loading...
ღღღ ۩۩๑رازهاى شيطان پرستان๑۩۩ ღღღ
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hedayat εїз بازدید : 41 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)
پرچم اسرائیل

پرچم اسرائیل:

موسس انجمن فراماسونری ،کشیشی پروتستانی و یهودی الاصل است ؛ بنابراین طبیعی ست که اکثر برنامه های این تشکیلات ، ریشه یهودی گری داشته باشد . در نسبت میان اسرائیل و فراماسونری هیچگونه شکی وجود ندارد ، حال به مواردی اشاره می کنیم که نشان دهنده ارتباط اسرائیل با فراماسونری است:
در پرچم اسرائیل نماد های ماسونی به صورت علنی خود را نشان می دهند. این علایم عبارتند از:
- ستاره ی شش گوش : (Hexagram) اکثر یهودیان، همانند فراماسونرها سلیمان (ع) را پادشاه و جادوگر می دانند، نه پیامبر. 
تا آنجا که به جای عبارت (Prophet Solomon) پیامبر سلیمان، عبارت (King Solomon)پادشاه سلیمان را به کار می برند.
بنابراین علامت«ستاره ی شش گوش» یا «مهر سلیمان»، دربین یهودیان علامتی اعتقادی نیست بلکه نشان دهنده ی ارادت آنها به سلیمان (که از دید آنها پادشاه و جادوگر بوده است)، می باشد.
 علامت نیل تا فرات : این علامت، که به صورت ۲ نوارآبی رنگ در دو طرف ستاره ی شش گوش دیده می شود، وسعت سرزمین پادشاه سلیمان ( King Solomon) را از دید یهود نشان می دهد.
حضور علامت ستاره ی داوود (Hexagram) پرچم اسرائیل ، در مهر ماسونی 
این موضوع می تواند ارتباط اسرائیل با فراماسونری را تأیید کند؛ چرا که مهر ماسونی ایالات متحده ی آمریکا که مملو از انواع واقسام علایم ماسونی است، علامت ستاره ی شش گوش را نیز درخود جای داده است .در واقع می توان ازاین مساله نتیجه گرفت که تأسیس اسرائیل از قرن ها پیش توسط فراماسون ها ریخته شده بود وهولوکاست بهانه ای بیش نبود تا فلسفه ی وجودی اسرائیل، توجیهی داشته باشد .
(مهر امریکا ۲ قرن قبل از تاسیس اسرائیل ساخته شد)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hedayat εїз بازدید : 27 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

دستگاه تبدیل کننده ادرار به اب اشامیدنی

دستگاه تبدیل کننده ادرار به اب اشامیدنی:

شیاطین کثیف اینبار به گقته خودشان دستگاهی درست کردند که ادرار انسان را تبدیل به اب اشامیدنی میکند.

لعنت خدا به این قوم نجاست خور کثیف و پست که نقشه ی ابلیس لعین را پیاده میکنند دوستان بدانید که با چه دشمن حیله گر و پستی روبرو هستید.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hedayat εїз بازدید : 29 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

ازدواج با محارم

ازدواج با محارم:

ایا میدانید زمانیکه حضرت سلیمان(ع) جادوگری را ممنوع قرار داد و تمام کتابهای جادوگری را در زیر تخت خود مدفون کرد ,سالها پیش توسط شوالیهای معبد به غرات رفت و پس از چندی از فرانسه به انگلستان انتقال پیدا کرد و توسط این نیروی شیطانی انگلستان یا بریتانیای کبیر بیش از یک قرن بر دنیا حکومت کرد و مسئله مهمتر اینکه چطور این قدرت در بین خاندان سلطنتی انگلیس حفظ میشد بله انها با ازدواج با محارم یعنی خواهر با برادر پدر با دختر و… با این روش نمیگذاشتند رازهای شیطانی و همچنین ثروت انها به بیرون انتشار کند و این سیستم تاکنون نیز ادامه دارد اما بعد از سالها این کتابها به فرمان شیطان بزرگ یا لوسیفر به امریکا انتقال یافت و در بین بزرگان امریکا نیز سیستم ازدواج با محارم شروع شد و تا کنون ادامه دارد و مکان بعدی تسلط بر جهان جایی نیست جز اسرائیل.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hedayat εїз بازدید : 22 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (1)

مترجم گوگل

بسم الله الرحمن الرحیم

مترجم گوگل:

به مترجم گوگل میگم “خدا ایران را پیروز نکرد” رو به انگلیسی ترجمه کن .. میگه : “God did not conquer Iran” میگم “خدا اسراییل را پیروز نکرد” رو ترجمه کن .. میگه: “God gave Israel victory” میگم “خدا آمریکا را پیروز نکرد” رو ترجمه کن .. میگه: “God did not win in America” میگم “خدا انگلیس را پیروز نکرد” رو ترجمه کن .. میگه: “God did England win” گفتم بهش بگم “خدا فلسطین را پیروز نکرد” رو ترجمه کنه ببینم این سری چی میگه که در کمال تعجب دیدم همونی که واسه ایران ترجمه کرده بود واسه فلسطین هم ترجمه کرد: “God did not conquer Palestine” .

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hedayat εїз بازدید : 41 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

قتل اشخاص معروف و ایلومیناتی

بسم الله الرحمن الرحیم

قتل اشخاص معروف و ایلومیناتی:

 

آیا میدانید آخرین سخنرانی رییس جمهور آمریکا جان.اف.کندی که بعد از آن ترور شد در مورد چه چیزی بود…؟

 

در مورد نقش فراماسونری و ایلومناتی در جهان و دولت ها 

 

-آیا میدانید اسم آخرین آلبوم توپاک خواننده رپ معروف آمریکایی که پس از آن به قتل رسید چه بود…؟ کیلومناتی (اشاره به قتل های زنجیره ای در دنیا توسط فرقه ایلومناتی) -آیا میدانید مرگ جیمی هنریکس و کرت کوبین ستاره های راک آمریکا به چه علت بوده…؟ چون صنعت فیلم و موسیقی در جهان دست ایلومناتی ها است و هرکس بخواهد در آن باقی بماند باید پیرو اهداف آنان باشد و آین دو از دستورات آنان سرپیچی میکردند -آیا میدانید چرا کارگردان معروف آمریکایی استنلی کوبریک فردای روزی که آخرین فیلمش با نام چشمان باز بسته را به کمپانی برادران وارنر داد به قتل رسید…؟ چون در آن فیلم بسیار واضح دولت های مخفی و قدرتمند و شیطانی را به همراه مراسم و مناسکشان به تصویر کشید که البته با پیگیری های طرفدارانش و سانسورهای بسیار در نهایت منتشر شد. -آیا میدانید که مایکل جکسون چرا قبل از آخرین کنسرتش به قتل رسید…؟ او در این کنسرت به هیچ وجه قصد اجرای رقص و آهنگ نداشت وفقط میخواست برای مردم جهان درباره فرقه های مخفی، اهدافشان، قدرتشان و ارتباطات شیطانی آنان بگوید و در تمریناتش هم گفته بود که این آخرین و مهمترین اجرایش است و تاکید فراوانی بر آن داشت.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 4,740