loading...
ღღღ ۩۩๑رازهاى شيطان پرستان๑۩۩ ღღღ
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ hedayat εїз بازدید : 32 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

جُلجِتا

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جُلجِتا:

این مطلب با رویکرد چرایی حمایت آمریکا از اسرائیل و چرایی تمایلشان به ویرانی مسجدالاقصی و تاریخچه تشکیل این باور می پردازد.

روایتی از مصلوب ساختن مسیحا نفسان عالم

جنگهای صلیبی – اورشلیم
در سال ۱۹۰۵ “پاپ اورابان دوم” با تشکیل شورای عالی روحانیت، تصمیم به جنگ برای تصرف اراضی مقدس گرفت. وی این جنگ را نبرد مقدس نام نهاد و لشکر عظیمی از صلیبی ها فراهم آورد که از جنگجویان حرفه ای و ده ها هزار مردم عادی ترکیب یافته بود. در این میان بخشی از شوالیه های بزرگ و صاحب نام که به شهسواران معروف بودند به قصد متامع و غنائم بزرگ پای در عرصه ی نبرد گذاشتند.
“دونالد کولر” از دانشگاه ایلینویز در این باره می نویسد ، شهسواران فرانسوی سرزمین های بیشتری می خواستند و بازرگانان ایتالیایی امیدوار بودند تجارت خود را به بنادر خاورمیانه گسترش دهند. این گروه خشن در سال ۱۰۹۹ به اورشلیم رسیدند و بعد از حدود پنج هفته محاصره وارد شهر گردیدند و یکی از وحشیانه ترین مناظر تاریخ را به ثبت رساندند. “ریموند آگیل” از مورخان صلیبی این وحشیگری را اینگونه توصیف می کند: مناظر عالی مشاهده میشد برخی از مردان دلرحم ما سر دشمنان خود را بریده بودند و برخی دیگر آن ها را تیرباران می کردند تا از برج ها به زیر افکنند و عده ای نیز زنده در آتش سوزانده می شدند. تل هایی از سر و دست و پای مسلمانان در خیابان های شهر دیده می شد اما در معبد سلیمان اوضاع بهتر بود و تا لگام اسبان خون بالا آمده بود.
پس از این کشتار صلیبیون بیت المقدس را پایتخت خود قرار دادند و از فلسطین تا انتاکیه را قلمرو خود اعلام کردند و شهسواران معبد برای محافظت از این قلمرو در دیر سلیمان فرود آمدند و در سال ۱۱۱۸ فرقه ی شهسواران معبد را پایه ریزی کردند و این همان جایی بود که اکنون قبة الصخره در آن قرار دارد.
این فرقه ی مسیحی که اکنون بسیار نیز ثروتمند شده بودند با خاخام هایی آشنا گردیدند که در ظاهر یهودی بوده اما در عمل آیینی متفاوت را پیروی می کردند، این آیین کابالا نام داشت و ریشه ی آن به حَیرام میرسید که برای سلیمان مجبور به بنایی بوده و پس از مرگ وی از این خفت آزاد گردیده است. گرایش اعضای این فرقه به آموزه های دوران فراعنه و استفاده از علائم کاهنی و ترکیب آن با علائم مسیحی و اهانت آشکار به مسیح و دیانت باعث گردید تا “پاپ کلمنت پنجم” در سال ۱۳۰۷ میلادی به همراهی فیلیپ لووِل پادشاه فرانسه اساتید اعظم فرقه را اعدام و فرقه را بظاهر منهدم کند، اما باقیمانده ی فرقه توانستند به اسکاتلند گریخته و در پناه شاه اسکاتلند قرار گیرند و اجازه یابند تا آزادانه عقاید خود را تبلیغ کنند. نویسندگان کتاب کلید حیرام دو مورخ ماسون به نام های “کریستوفر نایت” و “روبرت لوماس” و نیز مورخ شهیر انگلیسی “نستا اچ وبستر” بر این عقیده اند که لژ اسکاتلند آغاز شکل گیری گروه و فرقه ایست که دو آرزو را سرلوحه برنامه های سیاسی و اقتصادی خود قرار دادند، نخست بازگشت به بیت المقدس و احیای دوباره معبد شهسواران تحت عنوان معبد سلیمان و دوم “نظم نوین جهانی بر پایه اعتقادات ملحدانه” جمله ای که سرآغاز اکثر سخنرانی های جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق ایالات متحده بوده و نیز سالهای سال است که بر پشت اسکناس های دلار نقش بسته است.
مورخین بر این عقیده اند که شهسواران معبد به همان راهی رفتند که خاخام های یهودی بیت المقدس رفته بودند و آن یافتن کابالا، بدعتی از کاهنان مصر بوده که فلسفه و جهان بینی خاصی را تبلیغ می کرد. کابالا اگرچه بعنوان عرفان یهودی معروف شد اما آموزه های آن در تقابل کامل با توحید ادیان قرار داشته و ریشه های آن به کاهنان ملحد فراعنه باز می گردد. مورخ فرانسوی “گوگونو دموسو” و نیز مورخ یهودی “تئودور ریناخ” می نویسند، کابالا سمی بی صدا بود که وارد عروق یهودیت گردید و تمام آن را آلوده کرد، و “سلیمان ریناخ” کابالا را بدترین انحراف بشر توصیف نمود و باعث تعجب گردید که چگونه دین موحد و قائل بوجود پروردگار عالم با آموزه ای عجین میشود که آشکارا جادو را تبلیغ و وجود خالق آسمانی را نهی می کند. در این خصوص دیگر مورخ یهودی “فیبر الیوت” می گوید که، کابالا از مصر باستان آمده و سنتی بوده است که برخی رهبران بنی اسرائیل در مصرِ کاهنی آموخته اند و بصورت شفاهی و نسل به نسل منتقل کرده اند و شهسواران معبد بر مبنای همین آموزه های شفاهی فلسفه ای را پایه ریزی کرده اند که معتقد به تکامل متریالیستی بوده و فرضیه ی خود را بر آشوب قرار داده و جهان را حاصل یک اتفاق میداند. این توصیف به طرز شگفت انگیزی با دیدگاه علوم جدید مطابقت دارد. این عقاید در مرکز و پایتخت فراماسونری نوین و در کلیسای رزلین شاپل در ده کیلومتری جنوب ادینبورگ و پانزده کیلومتری معبد شهسواران مکتوب میگشت. این کلیسا به گونه ای طراحی شده که ظاهر معبد هیرود را بخود بگیرد و سراسر دیوارهای آن با آثار الحادی پوشانده شده است. این کلیسا از حیث شباهت به معابد مصر باستان در سراسر اروپا نمونه ندارد و آنقدر الحادیست که هیچ کشیشی حاضر به انجام مراسم در محراب آن نبوده است، این کلیسا پایه ی تفکر جدید مسیحیانیست که در پی بازسازی معبد سلیمان بوده و به اوانجلیکال معروف اند.
کابالا معتقد به انسان محوریست و خدا همام آدام کدمُن یا آدم اولیه است اما از آنجا که آدم و یهوه ارزش عددی برابر با ۴۵ در زبان عبری دارند فراماسونرها در طول تاریخ از عبارت یهوه و خدا استفاده کرده اند. بنابراین پایه ی فلسفه ی اومانیسم امروز ی دنیا نیز ریشه در این آموزه ی شیطانی دارد و این مورد توسط”مالاچی مارتین” در کتابی با عنوان “کلید این خون” مورد تایید قرار گرفته است و در کتاب خود بررسی می کند که چگونه کابالائیست و بازماندگان شهسواران معبد با نفوذ در سیاسیون و ثروتمندان توانستند آیین مسیحی را با مسیحیتی نو جایگزین کنند که ریشه در اومانیزم کابالا داشت. بقول “نیچه” خدا مُرد! و “جی دی باک” در کتاب خود، “ماسونری اسرار آمیز” می نویسد، تنها خدایی که فراماسونری قبول دارد انسان است .بنابراین انسان تنها خدای موجود است و نشریه ی ماسون ترک می نویسد: ما اذعان داریم که بالاترین کمال مطلوب رسیدن به اومانیسم و نظم سکولار جهانی ست.
حال کافیست نگاهی به وضعیت جدید جهان انداخت. آیا دور از ذهن است که مطرح کنیم فراماسونرها در حال تکمیل دو آرزوی خود هستند و آنها برای تحقق آرزوهای خود چه راهکاری را برگزیده اند. بررسی تاریخ تشکیل کشورایالات متحده و وضعیت پارلمان و نیز رئیس جمهورهای آن بخوبی بر این گزینه صحه می گذارد که فراماسونرها بعد از انقلاب خود در فلسفه ی نوین جهانی تصمیم به مهاجرت و احداث کشوری ماسونیک و پرچمدار عقاید الحادی می گیرند تا با استفاده ی از آن نخست نظم نوین جهانی را پایه گذاری کنند و سپس در تحقق آرزوی دوم خود که تخریب بیت المقدس و ساخت معبد سلیمان و تشکیل پایتختی در حوالی دشت هرژمدون و نیز بازپسگیری میراث شهسواران معبد است بکوشند. از این حیث “دکتر روبرت هارونیموس” در پایان نامه خود با عنوان تحلیل تاریخی پیشینه ی نشان عالی امریکا و ارتباط آن با ایدئولوژی روانشناسی اومانیزم، به بررسی روند انتخاب نشان اعظم آمریکا می پردازد که اکنون بر روی اسکناس یک دلاری حک شده است. این هرم که در بالای آن چشم جهان بین نقش بسته نمادیست از هرم “خوفوس” مقبره ی فرعون و نیز نشان عالی انجمن های فراماسونری از سوی دیگر نشانه ای که در پرچم رژیم اسرائیل دیده می شود ستاره ایست شش پر که از دومثلث متساوی الاضلاع تشکیل شده است که اگر چه آنرا امروزه در میان مردم عادی به نشانه ی یهودیت میشناسند اما اصل آن به کابالا و مصر باستان باز میگردد. نشریه ی ماسون ترک در اینباره میگوید: اگرچه آیین یهود نیز به غلط از این نماد بنام ستاره داوود یاد میکند اما فراماسونها آنرا در معنای مطلق و حقیقی آن استفاده میکنند و اگر شما قاعده ی بالا و قاعده ی پایین را حذف نمایید نماد بی نظیری را که خیلی خوب می شناسید خواهید دید، پرگار و گونیا. فراماسونرها این عقیده را به سلیمان نسبت می دهند آنها این نبی بزرگ الهی را پیامبر نمی دانند و وی را پادشاهی جادوگر می خوانند و معبد وی را معبدی برای بت پرستی میشناسند جالب آنستکه یهودیان صهیونیست در سراسر دنیا نیز از عنوان کینگ سلیمان یا شاه سلیمان برای این پیامبر الهی استفاده می کنند، حال این سوال مطرح است که اگر صهیونیست ها معتقدند که این نشان یک نشان دینی نیست و نسبت با جادوگری مصر باستان دارد چرا از آن در کنیسه ها و پرچم خود استفاده میکند؟ استفاده از این نشان در پرچم رژیم غاصب باعث واکنش های تند خاخام های یهودی گردید که با اصل کابالا مخالفت می کردند و این نشان را ساختگی دانسته و خواستار استفاده از نموره (شمعدان هفت شاخه یهود) بعنوان نماد اصلی آئین یهود شدند. اما آیا استفاده از نشانه های فراماسونری در آمریکا و کشور دست ساخته اش اسرائیل به همین دو مورد محدود میشود؟ کشور آمریکا در سال ۱۸۷۲ با اتحاد سیزده ایالت اعلام استقلال نمود و عدد سیزده عدد مقدس ماسونهاست و بنیان این کشور را فراماسونهایی بنیان گذاشتند که وارثان آیین الحادی و بت پرستی شهسواران معبد و قاتلین مسلمانان بیت المقدس بودند.

پیش نویس اعلامیه ی استقلال آمریکا توسط “بنیامین فرانکلین” دانشمند، سیاستمدار و رئیس لژ فراماسونری ایالت پنسیلوانیا نوشته شده است. با انتخاب جرج واشینگتن استاد اعظم لژیِ فراماسونری بعنوان اولین رئیس جمهور امریکا این ماهیت شیطان پرستانه، پای به عرصه ی وجود گذارد. اهمیت جرج واشینگتن برای ماهیت الحادی آمریکا بحدیست که نماد یادبود وی دقیقا شبیه به نمادیست که از شیطان در آیین های ماسونی تصویر میشود، پیکره ای نیمه لخت با حالتی دقیقا مشابه بافومت یا همان بت شیطان. پس از سال ۱۷۷۶ ،تا سال ۱۷۸۳ بمدت ۶ سال کمیته ای مامور تبادل نظر و ارایه ی پیشنهادهایی برای مهر اسناد و مدارک دولت آمریکا شدند این کمیته سرانجام این پیشنهاد را برای تصویب به کنگره ارائه کرد :
۱- گنجاندن نقش بخشی از هرم گیزا در برگیرنده ی سیزده رده سنگچین آن در سمت چپ اسکناس یک دلاری به گونه ای که راس هرم دارای فاصله ی چشمگیری از بدنه بوده و پیرامون خود را پرتوافکنی کند.
۲- گنجاندن چشم جهان بین که در آیین ماسونی بمعنای چشمی آزمند است که در پی منابع دست نخورده به دیگر کشورها خیره شده است.
۳- گنجاندن سیزده پر و سیزده شاخه ی زیتون و سیزده ستاره در طرح عقاب امریکا.۴
۴- گنجاندن مرامنامه ی معروف ماسونها با این جمله: « ما به خدا اعتقاد داریم » .
۵- و جمله ی بسیار مهمی که با زبان لاتین و به این معنا ذکر گردیده است: “نظم نوین جهانی” .جمله ایکه این روزها آشکارا توسط رؤسای جمهور آمریکا استفاده می شود .
جرج بوش پدر در سخنرانی ایکه در سال ۱۹۹۲ در هاونتینگتون هاوس بچاپ رسیده گفته است: نظم نوین جهانی آرمانیست بزرگ که تنها ایالات متحده آمریکا موقعیت اخلاقی و امکان حمایت از آنرا دارد.
این جمله در حالی از سوی سردمداران کاخ سفید با بی حیایی و پرده دری تبلیغ می شود که تاریخ آن به زمان “ویزهابت” و فراماسونری اشراقی برمیگردد و کامل آن چنین است: نظم نوین جهانی و حکومت آن باید ایجاد گردد، آنگاه ضد مسیح برآن حمکرانی خواهد کرد. و شاهد آنکه آمریکا قصد دارد تا حکومت شیطان و ضد مسیح را بر زمین ایجاد کند استفاده ی آشکار از نمادیست که در زمان روزولت به پشت اسکناس یک دلاری اضافه شد و آن هرم و چشم جهان بین پرتو افکن است این نماد شاخصه ی معروف ماسون های اشراقیست که جهان را برای حکومت ضد مسیح آماده میسازند و روزولت خود استاد اعظم و ماسون درجه ی مقدس ۳۳ بوده است .در زیر مُهر عبارت نظم نوین جهانی نوشته شده است و ترکیب حروف به گونه ایست که اگر اطراف هرم خطی رسم کنیم و سپس حروف ای، اس، ان، ام و اُ را نیز به یکدیگر وصل نماییم علاوه برای کلمه ی “ماسون” که از ترکیب حروف ایجاد می شود ستاره ی شش پر را نیز میتوان مشاهده کرد. آیا این نشانه ی آن نیست که اندیشه ی تشکیل اسرائیل از سال ها قبل از هلوکاست در ذهن سردمداران امریکا وجود داشته است. از سوی دیگر معماری شهر واشینگتون بگونه ایست که مردم عادی نیز به آن لقب شهر شیطان داده اند و دکتر “هارونیموس” در کتاب خود پرده از اسرار این معماری مخوف برمی دارد. وی در چند نمونه اشاره می کند که کنگره ی امریکا بگونه ای طراحی شده است که علاوه بر حضور در زاویه ی ۳۳ درجه که عدد مقدس ماسون هاست از نمادهای ماسونی نیز بهره مند باشد. عکس های افتتاح کنگره ،بخوبی نمایانگر این نکته است که درآغاز این کنگره با مراسمی ماسونی افتتاح شده و حتی در سنگ بنای یادبود آن علامت پرگار و گونیا وجود دارد. جالب است که ماسون ها برای کشوری مسیحی از گزاره های روم باستان بهره برده اند بگونه ایکه نام کنگره را “کاپیتول” که نام گرگ معروف روم باستان است نهاده اند و از تبرهای “فِیسِز” که نماد لژیون های روم باستان است بهره برده اند. این همه تظاهر به دوران الحاد در کشوری مسیحی برای چیست؟ به هر صورت با توجه به شواهد و قراین اگر بپذیریم که امریکا کشوری با گرایشات ماسونیست و در صدد تحقق حکومت ضد مسیح بر عالم است دلیل اصلی حمایت از ایجاد کشوری بنام اسرائیل مشخص میشود.
اکنون بر اساس پایان نامه و کتاب دکتر “هارونیموس”، ماسون پژوه آمریکایی و “هارون یحیی”، ماسون پژوه ترک به برسی نماد های ماسونی در معماری آمریکا می پردازیم. اگر از “کاپیتول” خطی به “کاخ سفید” رسم کنیم که در اصل این خیاباتیست که این دو نقطه را بیکدیگر وصل می کند و سپس خطی دیگر به بنای یادبود “جفرسون” وصل نماییم علامت پرگار حاصل می شود. از سوی دیگر اگر دو خیابان عمود بر هم به “کاخ سفید” و یاد بود “جفرسون” از بنای یادبود “لینکلن” وصل کنیم نقش گونیا مشخص می شود، از سوی دیگر زاویه ی بوجود آمده میان دو خطی که از “پنتاگون” به “کاخ سفید” و دیگری از “جفرسون” به “کاخ سفید” کشیده شده را محاسبه کنیم عدد ۳۳ درجه را خواهید دید، که عدد مقدس فراماسونهاست. و نیز معماری پنتاگون به گونه ایست که ستاره ی بافومت را نمای خارجی خود تشکیل می دهد. اولین سنگ بنای کنگره که در حدود دویست سال پیش در خاک نهاده شد بطرز عجیبی حاوی نقش پرگار و گونیاست، وجود هرم و چشم جهان بین که راس هرم جدا شده است تا زمانیکه نظم نوین جهانی و حکومیت ضد مسیح در معبد سلیمان در بیت المقدس شکل بگیرد و سپس راس به بدنه متصل شود آیا اکنون به این توجیه نزدیک نمی شویم که چرا صهیونیزم اصرار بر تخریب مسجد الاقصی دارد؟
دیگر علامتی که بچشم می خورد ادای سلام ماسونی توسط روسای جمهور آمریکاست که مداومت بر آن توسط جری ترین رئیس جمهور ماسون امریکا موجب اعتراض شدید مردم گردید. اما وی در توجیه این حرکت عجیب اذعان داشت که طرفدار تیم دانشگاه تگزاس لانگهورنز می باشد و این علامت نیز علامت طرفداران این تیم می باشد اما بررسی ها نشان می دهد که طرفداران تیم لانگهورنز اولا با دو دست و با پشت دست این کار را می کنند و ثانیا جرج بوش و خانواده اش هرگز در این دانشگاه حضور نداشته اند و وی فارغ التحصیل دانشگاه یالاست و این حمایت عجیب بنظر می رسد. ثانیا آیا همه ی رؤسای جمهور امریکا نیز طرفدار این تیم بوده اند و نیز سیاستمداران هم پیمان واشینگتون در سراسر جهان؟! عضویت بوش در گروه ماسونی جمجمه و استخوان را چگونه توجیه کنیم. مجری برنامه از بوش درباره ی عضویتش در گروه ماسونی جمجمه و استخوان می پرسد و وی با خنده از پاسخ طفره می رود. و یا حضور رونالد ریگان در کنار نیکسون در آیینی خرافی و یا تصاویر سنتی سالروز احداث کنگره با لباس ماسونی و یا ماسون بودن جرج واشینگتن و یا تقدیر نامه ی ماسونی ایکه برای ماسون های صلح طلب نوشته شده و در سند آن از سه نفر تقدیر می شود، اسحاق رابین، شاه حسین و بیل کلینتون. آیا بازهم باید در پی نشانه های شیطان پرستی در کشورهای ماسونی بود اگر اینطور است. پس سری هم به کشور جعلی اسرائیل بزنید به شهر ایلات جائیکه بوضوح میدانی را بنام فراماسونری خواهیم دید و از نقش پرگار و گونیا حیرت زده خواهیم شد و نیز به دادگاه عالی اسرائیل نقطه ای از زمین که تمام تصمیمات شیطانی مبنی بر ترورها و قتل مخالفان اسرائیل آنجا اتخاذ می گردد، در عکس هایی که از بالا از این دارالفساد گرفته شده بوضوح وجود هرم در سقف آن پیداست و در عکسی که از زیر نقش هرم به ثبت رسیده چشم جهان بین نیز دیده می شود یعنی همان آرم حک شده ی روی دلار. استفاده از اُپتیک (ابلیسک) با تمام علایم ماسونی و خرافی اش که دقیقا همان اُپتیک مصر باستان است در شهر شیطانی امریکا و نیز در مقابل دادگاه عالی اسرائیل و نیز در پایتخت واتیکان.
احداث کمپ هایی با عنوان کمپ مسیح و با هدف تربیت سربازانی برای ارتش خدا یعنی همان ارتش آمریکا در نزدیکی دریاچه ی شیطان که فیلمی از این کمپ ها توسط شبکه ی ای بی سی نیوز آمریکا پخش شد و عجیب آنکه مورد استقبال صهیونیست ها نیز قرار گرفت در این کمپ ها رئیس جمهور امریکا را تجلی خداوند می نامند و اسلام را دشمن شماره ی یک. بسیار خب به آقای رئیس جمهور خوش آمد بگین باهاش صحبت کنید خوش آمدید آقای رئیس جمهور، دستاتون رو به طرفش دراز کنید و عبادتش کنید عبادتش کنید… بله آقا… تجلی مسیح آقای رئیس جمهور آقای رئیس جمهور تجلی خداوند است!!!
این مطلب صرفا گوشه ای از تحقیقات محققین اروپایی و امریکایی مخالف با شیطان پرستی امریکا را در مقابل چشم شما تصویر می کند و نتیجه گیری را به ذهن مخاطب وامی گذارد.
اما در اینجا دو سوال مطرح اند:
در نظم نوین شیطان پرستان و ملحدان جایگاه مسلمانان کجاست و آیا اکنون که می دانیم امریکا بر اساس اصول شیطان پرستی اداره میشود و نیز علت اصلی وجود کشور جعلی اسرائیل، ویرانی مسجد الاقصی و گسترش شیطان پرستی در قلب عالم اسلام است، در مقابل این غده ی سرطانی هیچ اقدامی نخواهیم کرد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 294
  • بازدید کلی : 4,799